My Blog List

Sunday, October 30, 2011

Asslamualaikum kepada semua....

Aku Ucapkan Terima kasih Coz ade yang Sudi singgah Kat Blog aku yang tak seberapa Menarik nie.... Maklumlah aku nie bru jer nak berjinak2 ngn blog.. Kalau ade ape nk berkongsi pun bleh... Xde hal...
Tapi aku Satu perkara sampai skrg aku fikirkan utk berkongsi... 
PERKARA NIE DAH TERTULIS DALAM PUISI AKU...

TAJUK : Adakah Aku Tidak Layak Untuk Mu???

Jika engkau pilih pada paras rupa,
Aku tidak punyai paras rupa yang engkau inginkan,
Tapi ini semua bukan kehendak aku,
Takdir Allah yang tentukan aku seperti nie,
Aku juga tidak pinta aku dilahirkan seperti ini,
NAMUN AKU TETAP BERSYUKUR....

Jika engkau pandang pada harta,
Aku tidak punya harta yang engkau idamkan,
Tapi punya rezeki yang halal dari usaha titik peluhku sendiri,
Yang mampu menjanjikan kebahgiaan mu sehingga nafas ku yang terakhir,
NAMUN AKU TETAP BERSYUKUR....

Jika kesempurnaan sikap yang engkau inginkan,
Akan tetapi aku sedar kelemahan diri ku sendiri,
Aku juga insan biasa yang mampu lari dari melakukan kesilapan dalam muka bumi ini,
Kesempurnaan yang engkau inginkan itu akan aku curahkan dan buktikan,
Akan aku lakukan sekadar yang termampu dengan kudrat dari Illahi.

Tapi harus diingat aku juga punyai sekeping hati,
Yang ikhlas dan jujur mencintai dan menyayangi diri mu,
Cinta yang hadir adalah kurniaan dari Allah,
Yang tulus hanya untuk insan yang kehendakinya,
Aku juga punyai perasaan yang tidak penah luntur sedikit pun dari melupakan mu,

ADAKAH AKU TIDAK LAYAK UNTUK MU???



No comments:

Post a Comment