My Blog List

Sunday, October 30, 2011

HARAPAN

Harapan!!!
Segala Cinta telah ku damparkan,
Semua perasaan telah ku luahkan,
Cinta daripadamu yang ku harapkan,
Semoga Allah bukakan hatimu untuk ku.

Harapan!!!
Hidup ku hanya mengenangkan mu,
Kenangkan mu tersimpulnya dengan kerinduan yang mendalam,
Hadirnya dirimu dalam hidupku amat bermakna,
Tidak sesekali aku lepaskan dirimu dari hidupku.

Harapan!!!
Cinta ku harap terbalas dengan cinta mu,
Rindu ku moga terbalas dengan kerinduan mu,
Seribu harapan di dalam jiwaku,
Hanya untuk semata-mata hidup bahagia bersama mu.

Harapan!!!
Aku tidak ingin ianya musnah,
Kerna aku tak mampu untuk menanggungnya,
Aku juga tidak ingin ianya musnah,
Kerna aku tak mahu kehilangan insan sepertinya.

Harapan!!!
Demi Tuhan aku tidak pernah menyesal menyayangi mu,
Dan aku juga tidak pernah kesal menyintai insan seperti mu,
Sesungguhnya cinta yang hadir ini akan ku sematkan sehingga akhirnya kudrat dari Illahi,
Harapan ku cuma satu sayang,
"AKU INGIN HIDUP BERSAMAMU"........




SEKIAN

No comments:

Post a Comment